ГлавнаяИсполнителиFELIX JAEHNCOOL (KRONEHIT VERSION) NEU
название:

COOL (KRONEHIT VERSION) NEU


автор:

FELIX JAEHN


рейтинг: ★★★★★ / 4.9 / 924 просмотра
Official Single: COOL/Прохладно
German/Dutch DJ: Felix Jaehn
American rapper: Gucci Mane
American singer and songwriter: Marc E. Bassy
Produced by Michael Geldreich, Jonas Jeberg & Felix Jaehn
Album: I (2018) CD track_01
Released: February 9, 2018
Genre: Dance/electronic
Label: Island Records
https://www [bad word] watch?v=HFdf_5ZlHm0

[Intro: Gucci Mane]
Heh?
Schuwop

[Verse 1: Marc E. Bassy]
I see you treat me differently
'Cause you don't need therapy on a Friday night
And you said you'd be there for me, I can't believe
I should have known you wouldn't at the time, no no
Promise me you'll never change
But can't explain why you never come around no more
So this is how it's gonna be?
You're texting me on my birthday
You don't even try

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]
Remember, you told me you'd never forget where you came from
Remember, you told me we'd always stay homies from day one

[Chorus: Marc E. Bassy]
And now you're not who you used to be
I don't know what you're dying to prove
So hit me up when you're over being cool
Your new friends will say anything
But if you wanna know the truth
Hit me up when you're over being cool

[Post-Chorus]
Cool
Cool

[Verse 2: Marc E. Bassy]
Used to ask me for my help
When no one else gave a [bad word] about a single word you said
In a minute I'll be there, no matter where
Kinda funny just how quickly you forget

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]
Remember, you told me you'd never forget where you came from
Remember, you told me we'd always stay homies from day one

[Chorus: Marc E. Bassy]
And now you're not who you used to be
I don't know what you're dying to prove
So hit me up when you're over being cool
Your new friends will say anything
But if you wanna know the truth
Hit me up when you're over being cool

[Verse 3: Gucci Mane]
Uh, yeah, go
I got her sprung for my [bad word]  she addicted (yeah)
I got a rude girl, rich off her lipstick (mwah)
Designer diva, we both materialistic (Guc)
I'm from the 6, but I ball like the fifth pick (ball)
To make her slide through, I gotta tell her some slick
So many diamonds in it, where her wrist at
I thought your homegirl was cool, but she flipped it (no)
Don't listen to them hoes, man that's gossip (oh)
Skinny chick only point me to a thick [bad word] (yeah)
Ugly [bad word] only point me to a pretty chick (yeah)
We ain't turning down, not even a little bit (no)
But if they can't read between the lines, they illiterate
It's Gucci

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]
Remember, you told me you'd never forget where you came from
Remember, you told me we'd always stay homies from day one

[Chorus: Marc E. Bassy]
Cool
And now you're not who you used to be
I don't know what you're dying to prove
So hit me up when you're over being cool
Your new friends will say anything
But if you wanna know the truth
Hit me up when you're over being cool

Written by Marc E. Bassy, Jonas Jeberg, Micah Premnath, Rick Markowitz, Scott Harris, Gucci Mane & Felix Jaehn

Cool lyrics © Warner/Chappell Music, Inc

Song Discussions Is Protected By U.S. Patent 9401941. Other Patents Pending.
Послушать/Cкачать эту песню
Mp3 320kbps на стороннем сайте
А как ты думаешь, о чем песня "COOL (KRONEHIT VERSION) NEU" ?
У нас недавно искали:
Маленький принц возвращался домой  Про Дурачка  Мало-так-мало-parody  Цепи BassBoosted  Найди Свою Силу  XOXOXO (2011)  Ниа (минус) 
А как ты думаешь, о чем песня "COOL (KRONEHIT VERSION) NEU" ?
2010-2018 © Plustext.ru Тексты песен